اعمال جریمه ۶ میلیون دلاری؛

تبلیغات قمار در ایتالیا برای متا دردسرساز شد

تبلیغات قمار در ایتالیا برای متا دردسرساز شد دیجیتالر: متا پلتفرمز، شرکت مادر فیسبوک تازه ترین شرکتی است که در ایتالیا به سبب نقض ممنوعیت تبلیغات قمار جریمه می شود.


به گزارش دیجیتالر به نقل از مهر به نلق از رویترز، سازمان ناظر AGCOM در ایتالیا اعلام نمود: متا در رابطه با پروفایل ها و حساب های کاربری در فیسبوک و اینستاگرام و همین طور محتوای حمایت شده که قمار یا بازی با جوایز نقدی را ترویج می کند، ۵.۸۵ میلیون یورو(۶ میلیون و ۴۵ دلار) جریمه شده است. متا تا حالا اظهار نظری در این زمینه نکرده است. در اوایل ماه جاری میلادی AGCOM یوتیوب (متعلق به آلفابت) و توییچ (متعلق به آمازون) را نیز به سبب نقض همین ممنوعیت جریمه کرد. یوتیوب و توییچ به ترتیب ۲.۲۵ و ۹۰۰ هزار یوروی جریمه شدند.

1402/10/03
07:47:20
5.0 / 5
360
تگهای خبر: اینستاگرام , بازی , تبلیغات , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
دیجیتالر
digitaler.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیتالر محفوظ است

دیجیتالر

معرفی محصولات دیجیتال و فناوری اطلاعات