وزیر ارتباطات مطرح كرد؛

اتصال تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ارتباطی

اتصال تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ارتباطی به گزارش دیجیتالر، وزیر ارتباطات اظهار داشت: اتصال تمامی روستاهای بالای بیست خانوار به شبکه ارتباطی و ارتقای کیفیت ارتباطات در روستاهای متصل و همین طور تحقق کامل دولت هوشمند را بطور جدی در دوره پیش رو دنبال می کند.



به گزارش دیجیتالر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید ستار هاشمی که میزبان اعضاء کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی بود، با اعلان اینکه امروز افتخار داشتیم تا قسمتی از اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بطور مشخص، سازمان فناوری اطلاعات را تشریح نماییم، اشاره کرد که حضور نمایندگان در وزارت ارتباطات، سرآغازی برای هم افزایی و هماهنگی بیشتر شود تا وزارت ارتباطات با اتکا به ظرفیت نمایندگان مجلس، قدمهای بلندی را برای تحقق دولت الکترونیک و دولت هوشمند بردارد.
وی با اشاره به بازدید نمایندگان از سامانه های مرکز ملی تبادل اطلاعات و پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، اظهار امیدواری کرد که مردم در نهایت زیرساخت های فراهم شده را در زندگی خود لمس کنند و امور زندگی شان تسهیل شود.
وزیر ارتباطات با تأکید بر این که دولت الکترونیک زمانی بطور کامل محقق می شود که مردم نیاز به مراجعه حضوری به دستگاه های اجرائی و ارائه مدرک پیدا نکنند، اظهار داشت: این مسئله بطور جدی در دستور کار وزارت ارتباطات قرار دارد که در نهایت منجر به اجرای «قانون دوام» نیز خواهد شد.
هاشمی همین طور اتصال روستاهای فاقد ارتباطات و ارتقای کیفیت ارتباطات در روستاهای متصل را از اولویت های وزارت ارتباطات در دوره ی جدید دانست.
وزیر ارتباطات در ادامه در پاسخ به درخواست نمایندگان مجلس، مباحث تبیینی حول محور اقدامات انجام گرفته در عرصه های مأموریتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را ضروری دانست و اصرار کرد که بمنظور تقویت امیدآفرینی در جامعه در آینده، آشنایی مردم با دستاوردها به صورت ویژه ای دنبال خواهد شد.
نمایندگان عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی که در این جلسه، حضور حداکثری داشتند در ادامه به بیان نقطه نظرات و انتظارات خود از وزارت ارتباطات پرداختند که توسعه ارتباطات روستایی، اجرای قانون حکمرانی داده، افزایش امنیت سایبری و مقابله با حملات سایبری، توسعه و تکمیل شبکه ملی اطلاعات، پشتیبانی از پلت فرم های داخلی، کاهش تعرفه ترافیک داخلی، اعمال حکمرانی در فضای مجازی، توسعه اقتصاد دیجیتال همچون با اهمیت ترین محورهای مطرح شده در این نشست بود.


منبع:

1403/07/20
10:45:15
5.0 / 5
68
تگهای خبر: ارتباطات و فناوری اطلاعات , الكترونیك , خدمات , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
دیجیتالر
digitaler.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیتالر محفوظ است

دیجیتالر

معرفی محصولات دیجیتال و فناوری اطلاعات