نحوه عرضه خدمات پیامک انبوه برای کاهش شکایت کاربران بررسی گردید

نحوه عرضه خدمات پیامک انبوه برای کاهش شکایت کاربران بررسی گردید به گزارش دیجیتالر، نحوه عرضه خدمات پیامک انبوه در جهت ایجاد وحدت رویه در ساماندهی حوزه پیامک انبوه و با هدف ایجاد هم افزایی برای توسعه بازار کسب و کار و افزایش رضایت مردم مورد بررسی قرار گرفت.



به گزارش دیجیتالر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این جلسه که با حضور اپراتورهای ارتباطات سیار، دارندگان مجوز عرضه خدمات پیامک انبوه، اپراتورهای مجازی تلفن همراه (MVNO) و بعضی از دارندگان پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی (UNSP) در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار شد، مقررات ابلاغی رگولاتوری بازخوانی و پیشنهادهای حاضران در رابطه با افزایش رونق بازار خدمات پیامک انبوه و کاهش شکایت کاربران در دریافت پیامک های مزاحم عنوان شد.
بر اساس این گزارش ارتقای تعامل میان عرضه کنندگان خدمات پیامکی، مقررات گذاری در حوزه تعرفه با قیمت گذاری از راه بازار این خدمات و ایجاد سامانه های کشف تخلف در اپراتورهای عرضه دهنده خدمات پیامک انبوه به منظور حفظ حقوق مردم و جلوگیری از ارسال پیامک های مزاحم از دیگر موضوع هایی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.
در حال حاضر کاربران می توانند با رفتن به اپلیکیشن های اپراتورهای تلفن همراه و یا شماره گیری کد دستوری # ۸۰۰* و ارسال کد ۱۱ برای لغو پیامک های دریافتی و ارسال کد ۱۲ برای فعال سازی پیامک های لغو شده برای مدیریت دریافت پیامک های انبوه تبلیغاتی اقدام نمایند.

1403/09/03
10:08:20
5.0 / 5
6
تگهای خبر: اپل , اپلیكیشن , ارتباطات و فناوری اطلاعات , تبلیغات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
دیجیتالر
digitaler.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیتالر محفوظ است

دیجیتالر

معرفی محصولات دیجیتال و فناوری اطلاعات